jaaow

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

the grudge

Av Julia - 10 juni 2010 09:25

  

hejj är skit sur för två saker först när jag står och sminkar mig råka jag spruta foundation på min klänning så nu har jag typ 3 prickar på den sen så trodde jag att jag va ensam hemma så när jag sminkar mig hör jag att någon kmr mot badrummet och gör the grudge ljudet jag skriker o gråter haha ville hoppa ut genom fönstret så va dt min syrra lixom bra start på dagen va tvungen att sminka om mig sen tog hon datan när jag skulle skriva ett inlägg så dåe fick jag typ damp..

så nu är jag skit SUR haha menmen blir nog bra snart


BTW: skolavslutning idag ;PpPp


  


              



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 17 juli 2010 08:29

hellu kom hem igår från F men orkade nt blogga , jag bloggar bara när jag har lust på sommaren men iaf idag ska jag träffa miriam älsk och celine tror jag vi ska till grönan sen ska mirre sova hos mig :D Jag älskar er grymt mkt brudar <3   b...

Av Julia - 1 juli 2010 21:59


hejhej sry att jag inte bloggat och så men jag somnade haha är skiita trött venne vrf   men iaf va ju på grönan idag med Celine,Rami,Dennis och Alex dt va väl kul like always men har glömt att säga att jag ska till frankrike imorrn i 2 veckor ska...

Av Julia - 1 juli 2010 21:48

    svar till elin : vi hr gemensamma vänner sen gick vi på bio en dag med selin min kompis då var hon med efter det träffades vi varje dag typ haha <3   och jag hade typ 100 frågor om vem jag skrev en text om och de säger inte jag här på bl...

Av Julia - 1 juli 2010 09:57


helluw måste skynda mig nu ska till grönan idag igen haha med Celine,Rami,Dennis och 2 andra killar venne va de heter xD men min mobilsladd är borta så ni får alla bilder när jag hittar den ;) men iaf var hos tandläkarn igår ju fick inte dra ut den m...

Av Julia - 30 juni 2010 09:27


hej vakna typ för en timma sen måste hitta kläder har typ packat ner alla *smart va* men iaf ska möta celin och angelica i fältan 10.45 så drar vi till grönan men jag måste typ dra 15.45 för jag ska till tandläkarn och dra ut en tand...   asso ...

Följ mig på BLOGLOVIN

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

översätt bloggen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards